Doorgaan naar inhoud
Sinds 2007 actief - unieke eigen collecties - altijd gratis bezorgd - Heb je vragen? Bel 020 - 611 06 12
Bel 020 - 6110612 voor al je vragen

Vaak gestelde vragen: hier vind je de antwoorden!

Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen over hoe te bestellen, over betalen, bezorging, garantie en onze producten. Staat je antwoord er niet bij? Bel dan gerust: 020 - 611 06 12.

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen op onze website gaat heel eenvoudig. Je kunt je producten direct bestellen en afrekenen. je kunt ook een account aanmaken zodat je gemakkelijk nog eens een bestelling bij ons kunt plaatsen. Het is echter het snelst om je bestelling direct te plaatsen zonder dat je een account aanmaakt. je hoeft dan alleen je gegevens en een aflever- en factuuradres in te vullen. je kunt het afleveradres gebruiken als je het schilderij ergens anders wilt laten bezorgen dan op de factuur staat aangegeven.

Kan ik een aangepast formaat schilderij bestellen?

In de meeste gevallen is dit mogelijk. Neem contact met ons op via service@alleschilderijen.nl of bel: 020-6110612

Kan ik een bestelling wijzigen?

Wil je je bestelling wijzigen, maar heb  je al afgerekend? Neem dan contact met ons op via service@alleschilderijen.nl of bel: 020-6110612. Komt altijd goed!

Kan ik een bestelling annuleren?

Als je een bestelling hebt geplaatst, dan kunt je deze annuleren door een email te sturen naar service@alleschilderijen.nl. In deze email vermeld je je bestelnummer en de naam van het product dat je wilt annuleren. Om het proces zo snel mogelijk te laten verlopen is het belangrijk dat je dit binnen een dag doet, anders zal je bestelling al verstuurd zijn.

 

Hoe kan ik een klacht indienen

Wanneer je niet tevreden bent met onze diensten/producten, dan willen wij dit graag weten, zodat wij hier onszelf kunnen verbeteren. Je kunt ons dan mailen naar service@alleschilderijen.nl of bel: 020-6110612 We lossen het altijd voor je op! De volgende informatie hebben wij nodig om uw klacht in behandeling te nemen:

Omschrijving van de klacht + eventuele foto's + bestelnummer. DAn komt het altijd goed!

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Alleschilderijen.nl biedt de meestgebruikte betaalmethoden aan van Nederland en België en Duitsland. Je vind ze onderin de hompage van de webshop en bij het afrekenen kun je je keuze maken. 

Kan ik achteraf betalen?

Wij werken met samen met AfterPay. Met deze dienst kun je gemakkelijk achteraf betalen en ontvangt je het schilderij op tijd op het door je opgegeven adres.

Krijg ik een orderbevestiging?

Je krijgt altijd direct een bevestiging via e-mail van je bestelling. Het zou kunnen dat uw orderbevestiging in je spambox terecht is gekomen, dus controleer ook deze e-mailbox. Bevind deze zich ook niet in je spambox? Neem dan contact met ons op via service@alleschilderijen.nl of bel: 020-6110612, dan sturen wij je deze nogmaals.

 

Krijg ik een factuur?

De factuur wordt verzonden naar het door u opgegeven e-mail adres.

Bezorgen

Bezorgt alleschilderijen ook buiten Nederland?

Alleschilderijen bezorgt in Nederland en België. Het tarief wordt automatisch berekend bij het afrekenen. Het is overigens bijna altijd gratis! Naar Duitsland gelden andere tarieven, afhankelijk van het formaat van het schilderij en de afstand van ons distributiecentrum.

Wat is de levertijd

Wij hebben als doel om zo snel mogelijk uw bestelling te leveren. Vanwege onze grote collectie en het aantal bestellingen kan het soms zijn dat een schilderij even niet op voorraad is. Je krijgt je schilderij in inder geval dan altijd nog binnen 14 dagen. Maar meestal heb je 'm al binnen een paar dagen in huis!

Met wat voor materiaal wordt het schilderij verpakt?

Uw bestelling wordt door ons grondig verpakt met bubbelplastic, karton en beschermende rubber strips. Hiermee zorgen wij ervoor dat uw bestelling maximaal beschermd is.

Door wie wordt mijn schilderij verzorgd?

Uw schilderij wordt geleverd door een verzendhuis. Dit is meestal onze eigen bezorgdienst of via DHL.

Worden er bezorgkosten berekend?

Nee! voor bvijna alle schilderijen is verzending GRATIS! Uitsluitend als het erbij staat vermeld, worden verzendkosten aan je berekend. Dus geen onverwachte en verborgen kosten! Voor verzending naar andere landen, verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wat gebeurt er met mijn bestelling wanneer ik niet thuis ben?

Dan bieden we het bij de buren aan. We werken met track & trace codes, dus je ontvangt een mail met deze code zodat je weet dat het schilderij van je keuze is verzonden.

Wat moet ik doen indien mijn bestelling is beschadigd bij aankomst?

Stuur ons een mailtje of bel ons even op. Het is eenvoudig en snel voor je geregeld.

Hoe kan ik een schilderij retourneren?

Retourneren doe je in de originele verpakking. Kleine schilderijen kun je via de reguliere kanalen terug sturen. Grote schilderijen kun je bij onze showroom langs brengen of door ons laten ophalen. Daar zijn kosten aan verbonden als wij het bij je komen ophalen.

Hoe is de garantieregeling?

Wij bieden een garantie van 5 jaar. Wij gaan ervan uit dat de kleur en het materiaal in topconditie blijven gedurende deze periode. Natuurlijk gaan we er wel vanuit, dat je je schilderij op een normale manier behandeld. Houdt er ook altijd rekening mee dat een klein beetje verkleuring in de loop der jaren normaal is. Dat noem je gebruikssporen.